• Banner内页画板 5

News

Storia di keli

In 1986, Zhejiang Liuchuan hè statu stabilitu, in 1997, Shenzhen Liuchuan Technology Development Co., Ltd hè statu stabilitu, in u 2002, Hong Kong Liuchuan Technology (International) Development Co., Ltd hè statu stabilitu, in 2004, Suzhou Keli Technology Development Co. ., Ltd hè statu stabilitu, in u 2007, Dongguan Liuchuan Electronic Technology Development Co., Ltd hè statu stabilitu, in u 2012, Suzhou Keli hè statu ricunnisciutu com'è "National High-tech Enterprise", in 2016, hà passatu a certificazione MFi di Apple Inc.

In 2017, Hubei-Xiantao Keli Technology Development Co. hè statu stabilitu, è in 2020, Anhui-Chuzhou Keli Technology Development Co.

I prudutti principali sò i cavi di ricarica per TYPE-C, Apple Lightning, prudutti intelligenti di vestibilità è diversi cavi USB.

 

Serie di cavi di carica Smartband

3.1

 

Serie di supporti di ricarica per smartwatch

3.2

 

Serie Type-C

3.3

 

Avemu l'equipaggiu più avanzatu, a gestione scientifica, in modu di fabricazione di prudutti di prima classe, accolti amichi da tutti i campi di a vita per visità a nostra cumpagnia, per amparà di più nantu à i prudutti d'altu rendiment, credemu chì pudemu diventà un cumpagnu assai bonu.


Tempu di Postu: Nov-02-2022