• Banner内页画板 5

News

Suzhou Keli à u 2022 Hong Kong Consumer Electronics Show

Da l'11 à u 14 ottobre 2022, Suzhou keli Technology hà participatu à u Consumer Electronics Show in Asia World-Expo in Hong Kong.Cum'è un spettaculu di sourcing prufessiunali assai grande in Asia per l'ultimi trè anni, hà purtatu più di 20 000 prudutti prufessiunali di tecnulugia elettronica di punta, è più di 100 000 cumpratori glubali sò venuti à visità u situ.

Questa volta Keli mostra u cable Apple certificatu MFi (C ​​to Lightning),

E caratteristiche di sta linea sò

Apple MFi Certificatu Cable & Factory

Finu à 3A di carica rapida è trasferimentu di dati à alta velocità

Terminal originale Apple C94 è Chip

Giacca TPE di alta qualità, cuncepimentu flessibile è schermu

Disegnu di superficia estetica è elegante

In l'area di mostra, i cumpratori ponu verificà i prudutti direttamente o navigà attraversu i prudutti di stagione nantu à i schermi di TV in diretta.

Cù 37 anni di sperienza in u campu di a fabricazione è u sviluppu di cavi di dati, Keli Technology hè strettu in u prucessu di produzzione è a qualità hè prima.Prima di a consegna, ogni cable di dati hè sottumessu à diverse teste sperimentali è cuntrolli di l'apparenza。In l'ultimi anni 37, avemu sempre messu a satisfaczione di i clienti in prima linea è vulemu ringrazià tutti i nostri clienti per u so sustegnu è amore.

U spettaculu hè statu una grande opportunità per più persone per amparà più nantu à i nostri prudutti è aspittemu di vede l'annu prossimu!

1.1


Tempu di pubblicazione: 03-03-2019